torsdag 25 oktober 2012

Hemliga klubben

Ok, jag vet att många av mina senaste inlägg handlar om det som kommer förändra våra liv vilken dag som helst. Men ni får helt enkelt acceptera detta, för det blir väl så att vi lever i vår lilla bubbla och har svårt att fokusera på annat just nu. Med detta sagt vänder jag mig till dagens inlägg. Igår var jag på en Outlet/rea hos en återförsäljare One two ten. En kompis som jobbar nära stället har liksom koll på när de rear ut deras kläder. Utan henne hade jag inte haft någon koll alls eftersom de inte gör någon reklam överhuvudtaget om det, utan bara ställer ut en liten reaskyllt helt plötsligt. Väldigt hemligt med andra ord. Så där rotade jag runt igår och hittade mycket fint, bla kläder från det gulliga märket Ej sikke lej








Inga kommentarer: